Anugerah Juara Lagu ~ Sofea Jane by BLACK

13 ulasan:
Assalamualaikum..
nak menutup tirai blog hari ni...kalau umur panjang jumpa esok ye..
hurmmm frust sgt lagu ni tak menang... suka lagu sofea jane by black ni like crazy hehe..
jom layan sape setuju ngan dalia.




hati menyanyi ~
lirik lagu sofea jane -BLACK
Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki


Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Chorus
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Ulang chorus

13 ulasan:

  1. xfaham nape tajuk asal lagu ni sepatutnya KUBUR mcm ally n cheryl kata mlm td...but anyway.. i like this song!jom nyanyi sama2

    BalasPadam
  2. best ke lagu 2? Jap2 nak carik

    BalasPadam
  3. huhu..
    suka lagu nie sangat2..
    ^.^

    BalasPadam
  4. salam, hebat jugak lagi ni sampai msk akhir AJL...

    BalasPadam
  5. pminat black rupenyer..boleh tahan la :)

    BalasPadam
  6. @cerita-gadis-ini
    xpaham jugak..haha jom2 duet yee lalalala sumbang lak dah hee

    BalasPadam
  7. qaseh mantops gak vokal si black maser dier tarik tue.. lagu nie memang sedap...

    BalasPadam
  8. @Isteri Yang Comel
    a.ah sis meremang bulu roma time dia tarik nada tinggi tu hehe

    BalasPadam
  9. yeaa , sofea jane !
    suke sangat-sangat lagu ni..
    ringtone kat phone sekarang.. ngeh3 :D

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com