andainya ~

19 ulasan:
andainya hari esok masih ada...
ingatilah diri ini...
andai diri ini masih lagi bernyawa,,
tatapilah diri ini..
berikanlah senyuman yang paling manis..
agar kesedihan itu hilang .. ~
andainya hari ini aqu jatuh..
papah lah aku untuk bangun semula,,
andainya aku telah bangun kembali,,
ingati lah aku sewaktu aku jatuh dahulu..
masa silih berganti..
aqu tetap disini..
berapa lama kah lagi aku pun xpasti..
yang aku tahu..aku hanya lah insan yang hanya mampu bersyukur dengan apa yg aku ada..
seandainya hadirku di sini hanya membebankan,,.
tolak lah aku jauh2 sehingga bayang2ku pun xmampu kamu lihat lagi..
dan kalau itu yang menggembirakan hati..
aku akan pergi buat selama2nya...
salam qaseh dalia...
jumpe esok hahaha.. (giler)

senyum lah xperlu kata apa2~ 


19 ulasan:

Ujang9897 berkata...

erk...terkedu..,

emieysandra berkata...

senyum utk qaseh, ehehe..jumpe lagi :D

Sunah Mohammad berkata...

kenapakah qaseh dear? ape yang berlaku? semacam jek entry ni..

♥cutebabygirl♥ berkata...

nape nangis camtu..
kan dah tak cantik.. :'(

abadi romeo berkata...

sedih..huhuhuhu...

KyLe berkata...

WAAA DE LAK DAK2 SLH PHM ADEHH JGN SLH PHM WES.........


Kadang2 Allah sembunyikan
matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-
tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan
kita pelangi......
Bersyukur kita dpt melihat hr esok n seterusnya..b pun nak gak nanes dgn penuh keinsafan yelah kalu de kesalahan2 yg kita buat ptt kita meminta kemaafan dr PENCIPTA kita tol x...jgn bersedih n jgn menangis coz b sentiasa de disisi syg... same2 kita menuju ke pintu kebahagiaan hidupku hidupmu.... :)

Aizuddin Hanis berkata...

saya sentiasa ade utk kamu..cewah...huhuhu~~ peace :)

myfandy berkata...

wahhh,............bahasa yang indah waktu pagi mcm nie....good job la qaseh....saya nak belajar dgn qaseh la bahasa puisi2 nie.....

Qaseh dalia adelia berkata...

@Ujang9897
:)

Qaseh dalia adelia berkata...

@emieysandra
senyummmmmm :)

Qaseh dalia adelia berkata...

@Sunah Mohammad
nothing dear sunah...melepaskan lelah di hati

Qaseh dalia adelia berkata...

@♥cutebabygirl♥
hehehe ... xpe lah dear... mmg xcantik kikiki

Qaseh dalia adelia berkata...

@KyLe
hehehe bukan tju kat b pun..ape lah... juz merenungi nasib diri wekkk

Qaseh dalia adelia berkata...

@Aizuddin Hanis
hehehe eceh...tq lah ye

Qaseh dalia adelia berkata...

@myfandy
boleh je... bagi pengeras dulu haha

Ogy berkata...

syedihnyaa tgk dahlia bersedih....menangislah jika perlu...lapangkan hati tu...tp selepas itu....pujuklah diri supaya tersenyum semula...

hidup ni dik...mmg melelahkan..semakin dewasa..semakin lelah...tp itulah yg buat hidup lebih bermakna...semua cabaran dugaan peristiwa menjadikan kita manusia yg lebih baik pd hari ini....

berbekalkan pengalaman itu kita mampu mencari kelemahan diri, kita berdiri kembali dgn sisa kekuatan yg diberi...kita masih mampu mengukir senyuman dlm tangisan....

eh pjg lak bebel..heheeheh sowi

shapoji berkata...

tak rase pakai tudung tue kolot ngan rimas ker??? sgup ker bukak tudung kalau jadi artis???

Qaseh dalia adelia berkata...

@Ogy
mama nak peluk mama..huhu suka ayat2 mama...tq so much mama...muahhh luv u... dalia pegang kata2 mama

Qaseh dalia adelia berkata...

@shapoji
hehehe alamak soalan ye..haha nnti kite buat entry ye

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com