andainya ~

19 ulasan:
andainya hari esok masih ada...
ingatilah diri ini...
andai diri ini masih lagi bernyawa,,
tatapilah diri ini..
berikanlah senyuman yang paling manis..
agar kesedihan itu hilang .. ~
andainya hari ini aqu jatuh..
papah lah aku untuk bangun semula,,
andainya aku telah bangun kembali,,
ingati lah aku sewaktu aku jatuh dahulu..
masa silih berganti..
aqu tetap disini..
berapa lama kah lagi aku pun xpasti..
yang aku tahu..aku hanya lah insan yang hanya mampu bersyukur dengan apa yg aku ada..
seandainya hadirku di sini hanya membebankan,,.
tolak lah aku jauh2 sehingga bayang2ku pun xmampu kamu lihat lagi..
dan kalau itu yang menggembirakan hati..
aku akan pergi buat selama2nya...
salam qaseh dalia...
jumpe esok hahaha.. (giler)

senyum lah xperlu kata apa2~ 


19 ulasan:

  1. senyum utk qaseh, ehehe..jumpe lagi :D

    BalasPadam
  2. kenapakah qaseh dear? ape yang berlaku? semacam jek entry ni..

    BalasPadam
  3. nape nangis camtu..
    kan dah tak cantik.. :'(

    BalasPadam
  4. WAAA DE LAK DAK2 SLH PHM ADEHH JGN SLH PHM WES.........


    Kadang2 Allah sembunyikan
    matahari..
    Dia datangkan petir dan kilat..
    kita menangis dan tertanya-
    tanya,
    kemana hilangnya sinar...
    Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan
    kita pelangi......
    Bersyukur kita dpt melihat hr esok n seterusnya..b pun nak gak nanes dgn penuh keinsafan yelah kalu de kesalahan2 yg kita buat ptt kita meminta kemaafan dr PENCIPTA kita tol x...jgn bersedih n jgn menangis coz b sentiasa de disisi syg... same2 kita menuju ke pintu kebahagiaan hidupku hidupmu.... :)

    BalasPadam
  5. saya sentiasa ade utk kamu..cewah...huhuhu~~ peace :)

    BalasPadam
  6. wahhh,............bahasa yang indah waktu pagi mcm nie....good job la qaseh....saya nak belajar dgn qaseh la bahasa puisi2 nie.....

    BalasPadam
  7. @Sunah Mohammad
    nothing dear sunah...melepaskan lelah di hati

    BalasPadam
  8. @♥cutebabygirl♥
    hehehe ... xpe lah dear... mmg xcantik kikiki

    BalasPadam
  9. @KyLe
    hehehe bukan tju kat b pun..ape lah... juz merenungi nasib diri wekkk

    BalasPadam
  10. syedihnyaa tgk dahlia bersedih....menangislah jika perlu...lapangkan hati tu...tp selepas itu....pujuklah diri supaya tersenyum semula...

    hidup ni dik...mmg melelahkan..semakin dewasa..semakin lelah...tp itulah yg buat hidup lebih bermakna...semua cabaran dugaan peristiwa menjadikan kita manusia yg lebih baik pd hari ini....

    berbekalkan pengalaman itu kita mampu mencari kelemahan diri, kita berdiri kembali dgn sisa kekuatan yg diberi...kita masih mampu mengukir senyuman dlm tangisan....

    eh pjg lak bebel..heheeheh sowi

    BalasPadam
  11. tak rase pakai tudung tue kolot ngan rimas ker??? sgup ker bukak tudung kalau jadi artis???

    BalasPadam
  12. @Ogy
    mama nak peluk mama..huhu suka ayat2 mama...tq so much mama...muahhh luv u... dalia pegang kata2 mama

    BalasPadam
  13. @shapoji
    hehehe alamak soalan ye..haha nnti kite buat entry ye

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com