weh dah undi belum! heee im got flue n fever today T____________T

12 ulasan:
Assalamualaikum semua...
selamat pagi..
hurmmm im not well today..
semalam pening2 kepale...still ok lagi badan ..
bangun pagi tadi yaAllah sakitnye tekak nak telan air liur pun sakit..
huhuhu...
n now selsema + badan panas2 
kepala pusing2..
nak makan ubat tapi ubat xde kat umah..
hope this afternoon will be ok...!

oh ye undian dah di buka ye..
wah2 banyak betul saingan..
den tau den xkan tersenarai punye haha
tapi xpe lah..
kalau rase nak undi tu
undi no 7 ye haha..

my love pergi undi kesayangan mu ini cepat2 sebelum cek karate ..haha
undi tidak akan terbatal kan ...
hiiii
hachummmmmmmmmm!


12 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com