Tag dari nanakimie..jawab jangan xjawab !!

9 ulasan:
Assalamualaikum semua.....
hehehe entry lain lak..
kene buat jugak nnt xsedap hati..
so nak jawab skang nnt kang lupe lak..~
coz skang ni ase mengantok sangat...tido terganggu dengan hidung yg gatal kebelakangan ni..
kuat makan budu kot..haha i like !

soklan2 exam yg mengcengkam jiwa batin 

1- Apa benda paling penting dalam hidup korang?
agama ..keluarga ..si dia(kyleril) biar die bace bg kembang idum jap haha...kawan2...n duit gaji (mata duitan oooo)! hahaha..duit sendiri xpe ..:p

2- Benda terakhir yang korang beli dengan duit korang?
benda terakhir...megi xsilap hehe...hehe olay kot ..beli ngan encik kyle ril ritu..
pasni nak beli henfon nokia c3..insyaAllah hujung bulan t...lepas umum pemenang contest...yippi2..xsabar ..eh ! jgn sebut sal henfon tu ..xsbr2 sgt dah ni..

3- Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan nanti dan apakah temanya?
oh di hotel 7 bintang...ahakz ! poyo je..kat rumah je lah...ikut tema kampung2 ..bez lambat nye nak kawen...xbesar2ran pun xpe jnji bhgia...berangan jap..!

4- Adakah korang sedang bercinta sekarang?
yup sedang bercintta...kene penangan cinta..xdapat nak diubati laie...haha

5- Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sehingga akhir hayat..selagi dia mencintai diri ni selagi lah cinta ni tetap miliknya...selagi Allah merestuinya...

6- Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?
kitorang jauh..so dia kan jumpa kat tempat qaseh lah ganu...thanx sggup dtg jauh2 jumpe wahati nye ni hehe

7- Novel/buku/majalah terakhir dibeli?
lame dah xbeli buku..buku shinchan kot mase jage ayah kat wad dulu2 haha..

8- Apa nama penuh korang?
name penuh saye qaseh dalia adelia lah ~ haha gurau je..
name sebenar sue

9- Antara emak dan ayah, mana korang lebih mesra?
hehe mesti lah mak..ayah garang sikit...sob3x..

10- Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?
nak jumpe ramai...hehe kekasih hati dah jumpa dah..kyle ril..tp nak jumpe lagi...pastu nak jumpe dalia...miss her so much lah...!

11- Adakah korang basuh baju korang sendiri?
ari tu mesin tolong basuh ..pastu mesin rosak huk2 skang berus yang basuh..gune tangan sendiri..jaat tol berus tuh !

12- Di manakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
tempat yg qaseh nak pergi sgt2...nak g tempat2 peranginan yang de laut...pantai ..bez nye ..sape2 nak ajak ?hehe

13- Pilih salah satu, peluk atau cium?
cium kat dahi....!

14- Beritahu 3 benda mengenai orang yang beri tag?
nak jugak ye...di tag oleh nanakimie..
cantek je orgnye...putih bersih je muke die..
die baru belli simply city..kalau nak g mintak ngan die hahaha
tengah merindui kekasih gelap nye eh kekasih hati die hek2

15- Lima benda yang paling anda sayangi dalam hidup ? 
mak ayah 
family
wahati
kawan2
anak buah ku yg tersayang dalia ~lame xjumpe rindu shangat

16- Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar
lagu tanya sama pokok ape sebab goyang lalu jawab pokok angin yg goyang...~ hik2

17- Lima rakan blogger yang korang nak tag?
sape nak kene tag ..offer kan diri cepat hehe..sape2 yang rase rajin tu amek lah ye..untuk follower2 qaseh ...~

hati berbicara:
lega dihati sudah hilang..thanx nanakimie ~

9 ulasan:

  1. wah, haha, lagu yg menarik, ekekeke,

    BalasPadam
  2. "Adakah korang sedang bercinta sekarang?"

    yup sedang bercintta...kene penangan cinta..xdapat nak diubati laie...haha




    Lalalalalaalala
    Touya dan lelaki-lelaki lain melayan kekecewaan di tebing sungai .

    BalasPadam
  3. yul memang menarik pun haha..sindir lew tu

    BalasPadam
  4. touya :
    uik nape kekecewaan lak hehe..mcm2 ye...pergi lah kat tepi sungai tu ade boye hahaha

    BalasPadam
  5. hallo teman,

    saya mau minta tolong nich... Boleh nggak..???
    Begini...saya kan sekarang sedang mengikuti sebuah kompetisi blog.
    Nah, saya butuh support dari teman agar bisa menang,
    untuk memberikan komentar pada artikel saya di :
    http://rifkifauzi.blogdetik.com/index.php/2010/11/dari-internet-sehat-jadi-hebat-dari-dunia-maya-jadi-nyata/

    TERIMA KASIH BANYAK

    salam teman blog,
    Rifki Fauzi
    (weowe.blogspot.com)

    BalasPadam
  6. haisyh!awat sebut simplyct tu..hehe..malu lar;p neway,thanks dear sudi jawab tag neh..jga kesihatan k:)sdapnya budu..lama bt0i xmkan..uhuk!

    BalasPadam
  7. ekekeke ...xleh mam budu dah sknag gtl idung..yummi2...

    BalasPadam
  8. 1- Apa benda paling penting dalam hidup korang?si dia(kyleril) biar die bace bg kembang idum jap haha.

    kembang lak gak posen hahaha

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com