Segmen : Dulu Aqu Nakal !!!!!!!

Assalamualaikum
hehehe nak juin segmen bo ben lagi lah...
jom same2 join..
korang jgn buat2 xnakal lak..
xcaye tanye cikgu korang keh2


nama sekolah rendah dan sekolah menengah termasuk tahun
sekolah kebangsaan bukit puteri (1996-2000)
sekolah menengah kebangsaan pelagat (2001-2005)
sekolah menengah kebangsaan nasiruddin syah (2006-2007)

aktiviti ko-kurukulum yg korang sertai
time sekolah rendah jadi pemain simpanan bola baling je..hahaha...
time sekolah menengah byk jugak tp xaktif pun haha..

jawatan yg di sandang dulu
time stpm tu ..jadik assistant kelas,biro agama asrama(dibenci oleh budak2 n dipanggil tengkorak hidup sbb time dulu2 kurus ) sob2x jaat tul diorang ..gara2 marah diorang sbb buat bising atas surau..haha...pdn muka sape suruh wat bising.!ngee pahtu penolong kelab setiausaha n prdangan..pahtu lupe lah kikikiki

nama guru kesayangan korang..
semua guru yg beri ilmu qaseh sayang sgt2 n hargai

subjek paling disukai n xsuka
hehe minat BM n MATH...xminat ADD MATH..(pecah pale otak haha)

kawan baik mase sekolah dulu
time sekolah rendah xde kawan baik pun..
salu kena buli emmm...sabar2
pahtu sekolah menengah ..jeng2 kawan baik midah,yati,asila,dayu...

cita2 mase sekolah dulu
cikgu ! haha

artis feberet mase sekolah dulu
hehe msetilah siti nurhaliza smpai sekarang still minat dia

perkara yg xdapat dilupakan mase sekolah
salu nangis dalam kelas sbb budak2 laki salu buli jahat nak mampui...!
haha..benci ase...huh

jika dpt kembali zmn sekolah dulu2..apa yg korang nak buat
haha xmo lah kembali lagi dah penat belajar...biarlah sume tu jadi kenangan yg terindah !

ceritakan kenakalan yg xdapat dilupakan
haha sekolah menengah dulu mmg nakal..dulu kecik sgt2...mase form3 tu mcm budak tingkatan satu..salau xikut peraturan sekolah..pakai tudung singkat,kain singkat baju n lengan baju pun singkat...time dulu2 glamer dgn fesyen skinhead kan..so terikut2..pakai stoking lak kartun2..haisy satu waktu tu kantoi dgn cikgu ...kne tgkap sbb tudung singkat sgt..pahtu belah pulak kat tgh..wuwu sexy..ekeke kena denda pakai kain sarung atas kepala smpai waktu rehat..nanges pulak kat situ...hahaha tp igt2 balik mmg kelakar !


hati berbicara :
xde lak pic zaman sekolah2 dulu nak taruk sbb belum scan lagi...kikiki


2 comments

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..