SAYALAH BLOGGER ITU

Assalamualaikum   








(aku mula jatuh hati kepada mu ahahhaha)
(baru edit je bro ujang n naz bagitau)




16 comments

  1. tiru ek..=)

    no5 tue salah..tgk balik soalan bro ben

    ReplyDelete
  2. @Ujang9897
    ujang sokmo kate orang tiru ye..benci gak..majuk lah ngan korang berdua :(

    ReplyDelete
  3. ujang, hang jahat dow. kang kene emtam ko ngn balak die.

    tp betol ape den ckp, mmg slh kan td.hehe

    ReplyDelete
  4. @nazirulhazwan~
    hehe kene entam kan bisu lak.... heee ye lah maceh byk2 :p t blnje kfc

    ReplyDelete
  5. uik..aku jahat..kau lg kejam nazirul..hahaha...,

    p/s : kita jgn pujuk dia bro...hahaha

    ReplyDelete
  6. sy ada dlm list pic abg ben..soalan no 1..nak tau nama n url..tgk blog...

    ReplyDelete
  7. @Ujang9897
    dua2 kejamm erghhhhhhhh... xpe2 ..ade naz ade ujang...ade pokok nenaz lempar kat ujang haha

    ReplyDelete
  8. arghh,jang, kite kalah dow, ni mesti sbb ben banned kite spam kat komen die ni.
    qaseh la punye pasal ni.huh

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..