Ramalan Tajul Muluk Buat Wanita

Assalamualaikum...
last entry for today hehehehe...
ni bukan segmen dah okeyh...
saje je mesti korang dah pernah terbaca kan ramalan tajul muluk ni
jangan mempercayainya seratus peratus :)
tanah-anak ke1,ke5,ke9
air-anak ke2,ke6,ke10
api- anak ke3,ke7,ke11
angin- anak ke4,ke8,ke12
dalia anak ke 5 (hey mambang tanah pulak)

wanita tanah
merendah diri,hormat,patuh,setia dan rela berkorban..xcerewet , xangkuh, xsombong dan xpemarah..wanita yang tenang , tenteram dan pemberi sokongan..kurang membantah atau membangkang,,perawakannya manis , lemah lembut ,bersih dan sentiasa memelihara penampilan terutama kecantikan
wanita air
pengobar hati pasangan dan pemberi semangat ..sifat suka mengambil berat ,berhati bersih dan mampu membahgiakan pendampingnya selain berkebolehan menenangkan pasangan ,sangat romantis dan mudah menangis
wanita api
percintaan yg sentiasa hangat dan memberahikan(awwww) ,bersikap cergas dan tangkas dalam mengemudi soal rumah tangga ..bijak menghias siri dan berwaspada
wanita angin
lemah lembut dan menenangkan ..bijak bermain kata dan memujuk rayu ..anggunnya bersopan santun dan berbudi pekerti mulia  ..membuatkan org lain selesa tetapi hatinya cepat berubah

ramalan wanita berdasarkan hari kelahiran 
 isnin
jujur , xmudah menggelabah atau panik,berhati2,xmudah mengalah serta pndai menjaga diri dan pergaulan ..ramai teman lelaki dan wanita menyukainya ..mudah memberi pertolongan ,cergas,berusaha kuat,teliti dan pndai uruskan kewangan ,,tapi jika marah berapi2 dan menakutkan,jarang mengaku kalah dlm pertengkaran.
dalam percintaan kesetiaan yg tidak berbelah bagi dan sedia berkorban..seksual krg membara melainkan psgnnya bijak mengolah keindahan mengenainya
selasa
suka mencari salah orang lain dan berpotensi menduakan suaminya ..pertuturan lembut dan pndai mengambil hati ..bila tidak sukakan seseorang sentiasa mencari kesalahannya ,hati keras dan sukar dilembutkan..senang menagku kalah dan mudahmeminta pertolongan dr orang lain..pndai simpan rahsia ,hanya org tertentu yang tahu rahsianya..keputusan tidak mantap dan mudah terpengaruh..mudah terperangkap dlm byk hal..soal kewangan pndai berjimat tidak kedekut.rajin bekerja ,ada tanggungjawab ,suka dipuji tp perlukan bimbingan
rabu 
suka berdendam,pndai bergaul ,pndai mengambil hati dan menghargai orang lain..mementingkan teman dr dri sendiri ..berfikiran terbuka ,tidak pandai menyimpan rahsia dan tidak suka diperintah dalam bekerja ..keputusan xseimbang.kurang berpengalaman..hati keras dan xmudah termakan pujuk..hanay org tertentu yang boleh melembutkan hatinya ..soala kewangan pndai mencari duit tp kurang cermat..cintanya pndang petama dan rela berkorban..seksual romantik
khamis
suka menyinggung hati org lain,cakap kesat,kemahuan kuat dan agresif.rajin dan tekun bekerja ,xsuka diganggu ketika bekerja dan bercita2 tinggi ..boleh terpikat dgn lelaki lain wpun sudah ada kekasih atau suami..xmudah jatuh cinta ,suka selidik dulu sebelum jatuh cinta ..hati tidak tetap mudah terpedaya dgn pujuk rayu sehingga xknl baik dan buruk.pndai mengurus kewangan ..awal perkahwinan taat pd suami tp berubah bila sudah lama berumahtangga..seksual agak timggi
jumaat
berani menentamg suami,bangga diri suka berbelanja,suka dipuji ,suka bergaul,suka lakukan perkara berbahaya dan sia2..bersemangat waja,pndai simpan rahsia ,xsuka mengaku kesalahan sendiri..kewangan seorang yg boros ..cintanya sejati dan tidak mudah berubah cuma kdg2 tidak telus..seksual sgt istimewa ,menyeronokkan,penuh kelembutan tp xsuka dipaksa.
sabtu
kuat cemburu,suka kebendaan ,tidak gemar dengan anak2 dan suka bertikam lidah ..tegas pendirian ,cerdas pemikiran serta teliti ..tidak pernah berasa puas  suka berkorban apa saja demi cita2..bila bercinta suke menyelidik latar belakang pasangan dan suka menguji..pndai berjimat ..akur dgn perintah suami ..seksual agak dingin tapi jika kena gayanya penuh dgn kelembutan
ahad
sukakan kemewahan dan menunjuk2..bila bersuami taat kepada suaminya suka merendahkan kawan dan bangga diri..tidak suka mendengar nasihat dan mudah terpedaya dgn kata2 orang lain..suka mengkritik orang tapi tidak suka orang mengkritiknya..percintaan tidak telus tp sanggup berkorban apa saja jika hati dah suka ..pndai simpan rahsia ,rajin berusaha dan bekerja ,tidak mudah mengalah namun bersikap pemboros ..seksual tinggi

hati berbicara:
hanyalah ramalan..jgn mempercayai nya kuwang3x...dalia lupa lak lahir hari ape..nnt cek surat beranak keh2x
assalamualaikum 

6 comments

  1. peh, betul kew? haha.
    laki punya tak de kew?

    ReplyDelete
  2. sy anak ke 9..putera tanah ke???haha tul2,bnda2 mcm ni mngarut

    ReplyDelete
  3. saye pun dlm kategori mambang tanah la!
    hehe~~

    ReplyDelete
  4. ramalan tajul muluk untuk pompuan jew ke laki tak nak ramal.. nak jgk tahu hehehe.. kalau sy jadi pompuan no saya 4 ha memang angin betol la

    ReplyDelete
  5. anak tunggal kiranya anak ke berapa ek? 1 eh...

    mama lahir hari apa? lupeee heheeh

    ReplyDelete
  6. dyba pon anak ke5...
    hihihihi...p ramalan tu mcm xbetul je;p

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..