Peace Contest by Ezan Idma !!!

3 ulasan:
Assalamualaikum...
nak juin contest lah hari ni..
dah di tag by adek ipor hahaha
adek caz..tenkayu lah tag akak ye..ase nak ketuk2 je..
contest ape ye?
alhh contest tunjuk 2 jari hehe...
jom same2 memeriahkan contest beliau..

boleh tgk syarat2 kat sana ok..
dah follow beliau

so nak buat peace jugak lah...
ekekekeke..
xtau lah peace ni dalam kategori ape haha..

tag 3 orang 
yana
kyle ril
aida



3 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com