Katak Dan Payung !

23 ulasan:
Assalamualaikum...
selamat petang u Olz...
walaweh tadi xdan( xsempat )nak mengupdate entry sbb duk sibuk juin segmen abg ben yg enjoy tu..
terbelalak mata ni haha baru 100..
incik naz n incik ujang (pengkritik utame)
diorang kata nak banyak2 agy..
poyo je kan,,menang nye x,,,hahaha luahan perasaan xpuah hati kikiki..
gurau2 je bang...


ok nak cite tadi petang..sebelum balik keje..
pergi keje pakai payung...xbukak pun payung tu..
tadi tengahari hujan kan..
so terpaksa lah guna ...
alih2 ada sekor katak ..
dalia siap bukak dah payung tu..gilerrrrrrr geli tengok!
dah lah katak lembik ! 
huwaaaa tapi nasib baik xsempat jatuh atas muka.,,
bayangkan kalau katak tu jatuh atas muka..
dah lah lembik...
huwaaaa mau sebulan demam..hahaha
nasib baik xde jejaka2 tampan yg menengoknye..
kalau tak mana nak letak keayuan diri ini..
ecehhhh .. tapi ada lah dua orang budak tu kata..putera katak tu..
ko amek lah ye cium2 katak tu tgk menjelma x jadi putera or kamu pulak yg jadi katak ...
hehehe kejam nye dalia...
ok perbetulkan kedudukan bersimpuh elok2..jaga keayuan..


oh ye..esok sememangnya cuti ...
so xdapat nak update entry..
jangan nerindui diri ni ye..(perasan je)
hehe jangan lupa lah singgah2 kalau tuan tanah xde pun..jgn buat bukan2 dah..
k lah nak kemas2 n balik keje..
mana pulak pemandu dalia ni...haisy makan gaji buta ye..
emmm terpaksa lah balik jalan kaki je dalam kehujanan..
T______________T ade pemandu pun xguna..haisyyy

hati berbicara :
hehehe dah abes merepek....jumpa saturday day ..kikiki..
assalamualaikum

23 ulasan:

Ujang9897 berkata...

katak tue cute la..mcm qaseh...hahahahah

iniialahaku berkata...

ala..shy2 meow plak dia nk kiss ktak 2..pdhal dlam ati 2 nak kan???hehe

atiEnabErn berkata...

smart je katak tu .. hu3 ..

Jeely jelly berkata...

asal x amek katak tu bawak balik ? mane taw bertukar jd prince frog ke ! :)

tqaAwesome berkata...

tah tah putera katak kot dalia.
dia ikot awk la tu ^_^

emieysandra berkata...

eei katak! geli ah..huhu :p

wan muhamad berkata...

katak? ayoyo mana datang tu Qaseh ..katak memang mengelikan nak plak jenis yg berkerutu tu seram jew tgok

Wan Gerrard berkata...

alamak kalau dicium katak tu, maka muncul la seorang jejaka kacak tu =P

CIK TOM berkata...

rajin dalia join segmen abg ben..bagus2 byk dpt manfaat...

comel la katak tue..hihi

zazaw berkata...

HAHA
bapak handsome katak tuu kak (:
buat bela laaaa

tengkorakemas berkata...

ai..nape nak tunggu pemandu? tu putera katak dah tunggu dah naik motor berkuasa tinggi lagi :P

Qaseh dalia adelia berkata...

@Ujang9897
ujang jahat ...haha bukan mcm ujang ke?

Qaseh dalia adelia berkata...

@iniialahaku
ada jugak shy2 meow ye haha..pndai2 je tukar ayat keke...shy2 geli lah dear

Qaseh dalia adelia berkata...

@atiEnabErn
glamer pulak dah katak ni

Qaseh dalia adelia berkata...

@Jeely jelly
jelly nak ke?nnt sis anta kat umah ye..bagi adress cepat haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@tqaAwesome
xpe lah xde putera katak pun haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@emieysandra
tau xpe sis hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

@wan muhamad
alahai wan pun takut katak ke mcm gurl neh haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@Wan Gerrard
ye ke tah2 kuar wan gerrad haha

Qaseh dalia adelia berkata...

@CIK TOM
hehehe mmg rajin amat ni heee

Qaseh dalia adelia berkata...

@zazawbella amek lah katak tu huh

Qaseh dalia adelia berkata...

@tengkorakemas
xmo lah kecik sgt haha

Tanpa Nama berkata...

this post is very usefull thx!

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com