Katak Dan Payung !

Assalamualaikum...
selamat petang u Olz...
walaweh tadi xdan( xsempat )nak mengupdate entry sbb duk sibuk juin segmen abg ben yg enjoy tu..
terbelalak mata ni haha baru 100..
incik naz n incik ujang (pengkritik utame)
diorang kata nak banyak2 agy..
poyo je kan,,menang nye x,,,hahaha luahan perasaan xpuah hati kikiki..
gurau2 je bang...


ok nak cite tadi petang..sebelum balik keje..
pergi keje pakai payung...xbukak pun payung tu..
tadi tengahari hujan kan..
so terpaksa lah guna ...
alih2 ada sekor katak ..
dalia siap bukak dah payung tu..gilerrrrrrr geli tengok!
dah lah katak lembik ! 
huwaaaa tapi nasib baik xsempat jatuh atas muka.,,
bayangkan kalau katak tu jatuh atas muka..
dah lah lembik...
huwaaaa mau sebulan demam..hahaha
nasib baik xde jejaka2 tampan yg menengoknye..
kalau tak mana nak letak keayuan diri ini..
ecehhhh .. tapi ada lah dua orang budak tu kata..putera katak tu..
ko amek lah ye cium2 katak tu tgk menjelma x jadi putera or kamu pulak yg jadi katak ...
hehehe kejam nye dalia...
ok perbetulkan kedudukan bersimpuh elok2..jaga keayuan..


oh ye..esok sememangnya cuti ...
so xdapat nak update entry..
jangan nerindui diri ni ye..(perasan je)
hehe jangan lupa lah singgah2 kalau tuan tanah xde pun..jgn buat bukan2 dah..
k lah nak kemas2 n balik keje..
mana pulak pemandu dalia ni...haisy makan gaji buta ye..
emmm terpaksa lah balik jalan kaki je dalam kehujanan..
T______________T ade pemandu pun xguna..haisyyy

hati berbicara :
hehehe dah abes merepek....jumpa saturday day ..kikiki..
assalamualaikum

23 comments

  1. katak tue cute la..mcm qaseh...hahahahah

    ReplyDelete
  2. ala..shy2 meow plak dia nk kiss ktak 2..pdhal dlam ati 2 nak kan???hehe

    ReplyDelete
  3. asal x amek katak tu bawak balik ? mane taw bertukar jd prince frog ke ! :)

    ReplyDelete
  4. tah tah putera katak kot dalia.
    dia ikot awk la tu ^_^

    ReplyDelete
  5. katak? ayoyo mana datang tu Qaseh ..katak memang mengelikan nak plak jenis yg berkerutu tu seram jew tgok

    ReplyDelete
  6. alamak kalau dicium katak tu, maka muncul la seorang jejaka kacak tu =P

    ReplyDelete
  7. rajin dalia join segmen abg ben..bagus2 byk dpt manfaat...

    comel la katak tue..hihi

    ReplyDelete
  8. HAHA
    bapak handsome katak tuu kak (:
    buat bela laaaa

    ReplyDelete
  9. ai..nape nak tunggu pemandu? tu putera katak dah tunggu dah naik motor berkuasa tinggi lagi :P

    ReplyDelete
  10. @iniialahaku
    ada jugak shy2 meow ye haha..pndai2 je tukar ayat keke...shy2 geli lah dear

    ReplyDelete
  11. @Jeely jelly
    jelly nak ke?nnt sis anta kat umah ye..bagi adress cepat haha

    ReplyDelete
  12. @wan muhamad
    alahai wan pun takut katak ke mcm gurl neh haha

    ReplyDelete
  13. this post is very usefull thx!

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..