Jom Join Bloglist Sis LM

Assalamualaikum ..
selamat petang u olz..
hari ni hari segmen sedunia ke?
hehe nak join segmen sis lydia miza lak...
sis ni dah kahwin tau..tapi still maintain...
n now duk kat qatar..bez kan..hehe
semoga sis always hepy with family :)


Buat entri dan nyatakan korang kategori puteri atau putera
dalia semestinya puteri gunung ledang hehe...puteri umno neh opsss
 Nyatakan kenapa nak masuk dalam bloglist LM .
nak masuk blog sis ... hope sis selalu jenguk2 blog dalia kui2 nak masuk sume bloglist orang... kalau boleh..
Nyatakan pandangan korang terhadap blog ini .
pandangan tentang blog sis ok .. follower pun dah ribu riban..entry pun menarik..kdg2 g baca senyap2 je..kdg2 tgglkan komen ...hehe tapi byknye bace senyap2 ekekeke..dalia ni mmg malas nak mengomen heheheh
 hati berbicara :
kalau dalia wat segmen juin bloglist gak mesti xde orang nak juin kan ?haha  
 


1 comment

  1. owh kak LM ade buat segmen ni..xbw beberapa hari dah sbb bb dah overlimit..sob3...good luck ye!

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..