Jom Join Bloglist Sis LM

1 ulasan:
Assalamualaikum ..
selamat petang u olz..
hari ni hari segmen sedunia ke?
hehe nak join segmen sis lydia miza lak...
sis ni dah kahwin tau..tapi still maintain...
n now duk kat qatar..bez kan..hehe
semoga sis always hepy with family :)


Buat entri dan nyatakan korang kategori puteri atau putera
dalia semestinya puteri gunung ledang hehe...puteri umno neh opsss
 Nyatakan kenapa nak masuk dalam bloglist LM .
nak masuk blog sis ... hope sis selalu jenguk2 blog dalia kui2 nak masuk sume bloglist orang... kalau boleh..
Nyatakan pandangan korang terhadap blog ini .
pandangan tentang blog sis ok .. follower pun dah ribu riban..entry pun menarik..kdg2 g baca senyap2 je..kdg2 tgglkan komen ...hehe tapi byknye bace senyap2 ekekeke..dalia ni mmg malas nak mengomen heheheh
 hati berbicara :
kalau dalia wat segmen juin bloglist gak mesti xde orang nak juin kan ?haha  
 


1 ulasan:

  1. owh kak LM ade buat segmen ni..xbw beberapa hari dah sbb bb dah overlimit..sob3...good luck ye!

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com