Hilangkan stress...wahahahaha

12 ulasan:
Assalamualaikum..
aduhh sakit kepale...
ting tong !
jom hilangkan stress jap..
tensen je bace info2 kikikiki...

















hati berbicara :
kelakar jugak..ilang sakit sendi2 tulang




12 ulasan:

  1. hahahaha..
    aliff punya kartun memberi ilham kat aku...
    lawak2..
    hehehe

    BalasPadam
  2. hahhaha..............
    kelaka je cartoon yg atas sekali u

    BalasPadam
  3. best..best..
    bolwh hilang tension..

    BalasPadam
  4. memang lawakla, lukisan pun sempoi je,

    kalau TE boleh selesaikan rubik cube, maksudnya lebih hebat dari superherola? XD

    BalasPadam
  5. huhuhu.. lawaknyer..hilang streesss nak exam

    BalasPadam
  6. huhuhu.. lawaknyer..hilang streesss nak exam

    BalasPadam
  7. hee klakar. xpenah tgk lg katun cmni hee

    BalasPadam
  8. ahahaha... yg kucing tu pling x bley blah.. lawak2..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com