Contest Muslimah Anggun 2

Assalamualaikum...
selamat petang ..
nak join contest muslimah anggun 2 lak..
dah kena tag oleh 2 orang kanak2 ribena...
kena buat jugak lah...

syarat2nya ada kat sana ok..
cepat2 sebelum terlambat..
semua syarat dah dipatuhi..sekian
-
-
-
-
-
-
-
pic yang dipertaruhkan..haiya pic xde maa..anggun ke unggun ni haha
dalia hanya insan biasa mencari2 erti muslimah sejati dalam diri..belum layak untuk di label muslimah sejati sebab banyak kesilapan2 yang seringkali dilakukan...hurmmm hanya mampu buat yang terbaik dan akan jadi yang terbaik ...insyaAllah :)


hati berbicara :
tag 3 orang nnti dalia gtau kat cbox korang okeyh
tq penganjur...wish u heppyyy always..~
n jadi muslimah sejati 

8 comments

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..