Buffered earning baru + kata kunci hari ini

Assalamualaikum..
korang yg belum mandi tu pergi mandi ye..
hehehe
wahaha...bukak blog tengok nuff..
gile harta ke ape..
xlah bukak  tgk analitik...
bertambah or berkurang..
kelmarin berkurang sikit sbb xbw ..haha 
padan muke diri sendiri..
tapi ade bE baru lak..
tq nuff bagi Be baru...
Be baru yg AMP KK ..
xpernah tgk pulak iklan tu...
pelik ..ooo kuar syp2 eh..hehehe

kata kunci hari ni lak
hik2 ..
ade jugak pocoyo emo..sape lah search tu ye..hee
pelakon anak ku sazali 
tq bro ben bagi tips2 yg sgt membantu...
tq so much ngeh2..
syg bro hahaha..
jgn mare gurau2 je..

hati berbicara :
nak g berblogwalking...
n mengomen2 blog org lak..
zassssss

10 comments

  1. x pernah dapat..uhuuu :(


    support aurat campaign...

    http://miszsheyla.blogspot.com/2010/12/cover-your-aurat-campaign-show-your.html

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaa dapat BE!!! BE akak tak bertambah2 punnnn! huhu! (:

    ReplyDelete
  3. wah untungnye badan.. bagi nak tips juga.. camne leh dpt tu.. saya xpernah dpt pon...:'(

    ReplyDelete
  4. amp kk? wa... bestnyer dapat BE...

    ReplyDelete
  5. @Cik Puan Bungasis bunga...dalia pun baru dpt hari ni je..nnt sis dpt lah jugak tu...

    ReplyDelete
  6. waa.. hehe.. cmne pocoyo boleh lekat kat situ.. sat nak try search

    ReplyDelete
  7. @apezs shahxtahu lah nape leh dpt hehe..salu update blog..blogwalking up trafic kot apehz..heee

    ReplyDelete
  8. @mofaizmzntah lah dr mane pocoyo emo tu dtg..try search xjumpa2 pun haha

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..