Bosan lak hari ni..nape eh?rindu budak kecik ni.... huhuhuhu ~

5 ulasan:
Assalamualaikum...
bosan ni xde keje nak wat..
nak update entry je lah..
update2 pun bosan gak...
nak upload gmbar budak kecik kesayangan ni lah hehehe...
rindu lame xjumpa...jauh babe..duk kat k.l nun..
taun depan lak balik..maybe mase abg kawen bulan 3 nanti kot balik...
update gmbar terbaru...

 mana bulat mata kita?

 abahhh ooo abahhh
 jom makan kepsi
 sexy x saye haha
 ibuuuuuuu ooo ibuuuu
 xde sikat dah rmbut kusut masai 
 dak korea kikikiki
 saye ade sikat ... awak ade?
 ibu n abah nye ..kekekeke
aksi mengade 

oh ye...dalia ni mase kecik2 kesiannn gak..sbb ade penyakit..berbulan2 gak duk dalam wad..



senyuman pertama lepas kuar wad hehehe
Tips nak muka bulat ?
pakai lah tudung bulat mcm ni dah ruoe makcik hahaha
balik keje dulu..
as-salam 


5 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com