amnesia + seribu kali cinta

Assalamualaikum semua...
selamat tahun baru..
salam maal hijrah buat semua yang beragama islam...
entry pagi ni nak cerita tentang amnesia n seribu kali cinta...
korang tengok x cite tu?
alaaaa yang ganti cerita chenta chanduri..
mule2 tengok agak keboringan jugak..
lame2 tengok bez jugak cerita tu..
rase mcm geram tgk pompuan yg tergila2kan lelaki eh..
haisyyy gatai bebeno hehehe...
tapi kesian lah bila dah jatuh cinta...
jatuh cinta dengan orang yang berpenyakit amnesia..

emmm rase2 wujud x orang yg sggup mencintai org yang berpenyakit amnesia?
wahh sungguh dalam eh cinte tu kalau ade..'
bangun pagi je lupe sume2..
lupe suami sendiri...
huhu...tapi kdg2 cinta ni melampaui segala2nya,,,
sanggup menerima semuanya...asalkan cinte tu miliknya,.,.
emm agak2 kalau qaseh ade sakit mcm tu si dia terus mencintai diri ni atau melupakan terus diri ni..
huhuhu...
Di mana ada cinta, di situlah derita, pengorbanan, cemburu dan air mata..
wahh cinta ~ 
membataskan segala2nya,,
susah bila hati dah melekat pada hanya satu hati tu kan...
sebab tu cinta ni buta..
kadang2 cinta kat isteri orang pun ade n sggup melarikan isteri orang hehe,,tu cinta gila namanye..
tapi seandainya ada cinta mcm cerita seribu kali cinta ni,,
memang cinta sejati kan...
hehehe

will u marry me...hik2..romantik 

hati berbicara :
berdoa lah supaya satu hari nnt cinta tu dapat mengubat segala penyakit...dengan izin Allah cinta juga dapat menyembuhkan sesuatu penyakit..dengan kuasaNya..amin :)


22 comments

  1. hee . kaq qila , cite ni best kodd !

    ReplyDelete
  2. eh silap , kaq qaseh . bukan kaq qila . sorry !

    ReplyDelete
  3. smalam tgk citer nie...
    best gak...
    tp x tau la lau dlm dunia realiti adew kew x hamba allah yg sggup kawin dgn owm yg berpenyakit amnesia..

    ReplyDelete
  4. jalan cerita macam movie adam sandler.. 50 first date

    ReplyDelete
  5. sure la den boleh terima. amnesia ni sekadar penyakit. xde kaitan dgn perangai. den melihat pada perangai:P

    p/s :denlupe nak tny babe, ang da g spital??

    ReplyDelete
  6. mula2 tgk citer ni dh tau mcm citer 50 first date.. so xde kejutan dh.. tp simpati klau knal ada org bpenyakit cmni...

    ReplyDelete
  7. asl 630 mesti adik dah cop tv3...heehe

    ReplyDelete
  8. ezzati :
    xpe dear hehehe...mmg bez jugak

    ReplyDelete
  9. awatif :
    maybe ade kot...maybe lepas kahwin dapat amnesia..n stil setia ...:)

    ReplyDelete
  10. mofaiz :
    50 first date?cite pe tu ?hee xpenah tgk

    ReplyDelete
  11. airil :
    me too suke jugak...tp bengang ngan si peah haha

    ReplyDelete
  12. naz:
    bagus lah macam tu.,.xpergi lagi hospital..jumaat ni kuar dengan kawan kalau diorang ajak ergi jugak kena lah pergi...kalau diorang xajak xmo pergi lah huhuhu

    ReplyDelete
  13. caliph :
    owh ye lah kan...kesian jugak tp nak wat camne ujian drNYA ni kan

    ReplyDelete
  14. whoa! qaseh pn tgk 1000x cinta.. best sgt!!! kite suke gk.. sggup tol nizam 2 walopn die tw mia amnesia..

    ReplyDelete
  15. dhiya :
    hahaha gile drama akasia mesti lah tgk....tau xpe..hehehehe...

    ReplyDelete
  16. pengaruh media ni,hehehe...kalo dah ketentuan dgn org cmto,spe kita nak menidakkannya...

    ReplyDelete
  17. biarlah penyakit ape pn..
    tp kalo dah orang berpenyakit tuh halal untuk dicintai, teruskan je lah cinta tuh.. ^_^

    ReplyDelete
  18. dah layan pun cite tu ptg tdi^^ best lorrr, ssh nak jumpa bnda tu dialam nyata^^,kalau takat gimik drama,siapa2 pun bole kan????

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..