yippi Dalia dapat award dr cik tom ~

4 ulasan:
salam satu malaysia...
hehehe sukenye hari ni dapat award dari cik tOm
kat bawah ni lah awardnya..
tenkiU so much kat cik tOm coz sudi bagi award ni..hehehe
(biaselah first dpt award mcm budak2 dpt gula2 hehe)
hehe sebenarnye Qaseh baru je knl cik tom ni lam bunia blogger..
tapi cik tOm mmg orgnye peramah n baik hati..
salu komen blog2 qaseh n org len..
mane2 g blog je mesti ade cik tOm..
hehe bez sgt...
hOpe cik tom n qaseh will keep in tOuch okeyh..
n thanx again cOz bg tag ni...hehe..
really apreciate that.,..
muahhh..

n advise for her..(budak kecik bg advise ngee hehe ampunnn )
hidup ni susah untuk diduga...kdg2 kita diatas kdg2 kita di bawah..
mase kita di atas kita nmpak ramai org sokong kite..tp bila kita di bwh...xsume org akan sokong kite..
hidup ni pernuh ngan warne warni dunia..
same jugak dgn prangai manusia yg penuh dgn wrna warni..
tapi bila mnusia tu dipenuhi dgn warna hitam
dunia ni akan gelap..
sO xyah pk sal org lain yg cube menghentam blog kite or dengki ngan kite..
terimanya dgn hati terbuka...

qaseh baru je dlm dunia blog..follower pun baru masuk 200 hehe
huhu lau de salah silap ampun dipinta...
n kalau de nasihat pape dr cik tom or dr sape2...
bg lah..
qaseh akan terime dgn hati terbuka..
if cadangan tu berhemah bukan kutukan..
hehe thanx again cik tOm... 


hati berbicara: bez bile berkongsi pendapat ngan org2 yg lebih berpengetahuan.... 
suke dgr pengalaman2 org lain...insyaAllah kalau niat kita baik..perhubungan tu akan berpanjangan wpun di dunia maya.. :) 



4 ulasan:

  1. tenkiu 4 dis lovely n3..terima kasih atas nasihat dalia...hehe..sangat dihargai...kawan yang terbaik ialah kawan yang sentiasa mengingati dan menasihati utk kebaikan..harap2 begitulah keep in touch ye ;)

    BalasPadam
  2. @cik tOm :insyaAllah selagi hayat dikandung badan..~ thanx again hehe

    BalasPadam
  3. @cik tOm :insyaAllah selagi hayat dikandung badan..~ thanx again hehe

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com