Tempoh contest ~

5 ulasan:

salam sume..eheeee
nak tnye sikit sebelum balik koje..
kalau kite nak wat contest biase tempoh tu lame mane yek??
2 bulan okie x?
hehehehe ~ 
mesti pk qaseh nak buat contest ape..
lalalalala ~
buat skang tamatnye new year nnt okie x or lame sgt?
huhu bg pendapat sikit tawan2..eh kawan2 ~ 
assalamualaikum ~


oh ye...lupe pulak..
cite chinta dah abes..
sob2x cinta mati lah pulak..mmg dah agak dah pun..
tp anak dia xsempat lah jumpa dengan dia kan..huhu ~
kesian emm2..
tp cite tu mmg bez..
sO 
kite tunggu cite baru lak..
cite ape ye..bez or x?
same2 saksikan...!
eceh mcm tukang promot lak...
hehe..
jage diri sume..
kata2 membentuk peribadi..
salam :)

5 ulasan:

  1. ok je 2 bulan..nak buat contest xkisah pun berapa lama..lagi lama lagi ramai boleh join..huhu ;)

    BalasPadam
  2. 2 bulan..?
    xlame sngt ke..?
    nnti lame sngt laa peserta tu nk tggu kputusan..
    tp terpulang laa kt awk..
    mgkin plg lame 1 bln ok kot..

    BalasPadam
  3. 2 bulan terlalu lama..kalau boleh, sebulan sudah memadai..kalau hadiahnya beratus, boleh la 2 bulan..kalau lama sangat, nanti kehangatan contest tu hilang..


    tapi kalau sambutan menggalakan, tarikh boleh dianjakkan lagi..terpulang kepada qaseh la..=)

    BalasPadam
  4. owh camtu eh....hehe qaseh tanye pendapat je dulu...xtau agy nak wat bile...ok2 nnt qaseh pikir2kan ye..

    thanx cik tom..azmie n zack :)

    BalasPadam
  5. rasa cam lama 2 bulan tu...
    standard sebulan rasanya...hehe

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com