saLu mimpi bUkan2!!!mainan tidO??

12 ulasan:
salam satu malaysia semua..
hOpe sume sihat alhamdulillah je..cUace pun dah Ok sikit awineH..
tp tgk kajian cUace kajian tD akan berterUsan agy..~
tP xberkaitan dgn tajUk entry kali neh..

napE ye Qaseh salU mimpi peLik2 ..
wPun Qaseh salu bace doa pelindung diRi..
kdg2 tiap2 malaM mmg akan de mImpi..
tp kdg biLa bgun dah lUpe mmpi ape ..hehe nyanyuk 
semalam mimpi sOmeone yg dulu pernah bertakhta dlm hati..
xtau maksud die ape..disebalik mmpi tu..

tapi kebanyakan yg Qaseh mimpi 
salu mimpi Ular..mmg byk mmpi terUk2 sal ular..
ade saTu mimpi tU kene patUk kat perut..
ade satu lagi kene kejar ngan Ular..
pastU ade gak qaseH penyek kepale ular mcm geram sgt...smpai ular tu maTi..
hurmm pe maksud mmpi2 ni ek..
mmg lah mainan tido..
tp kdg2 takut jugak

aritu tgk dlm tb3 
wnita hari ini..kan cite tu salu kupas2 cite ttg sihir angin..sihir mmpi..dan sume ttg sihir oR buatan Org//
n qaseh dgr Ustaz tu ckp..
kalau mmpi Ular sbenanrnye bukan ade oRg yg nak dtg meminang..!
tp
ade sOmeone cube rosakkan kbhgiaan yg kite bina...maknenye de penghalang yang dengki 
????????? 
blUr otak..
huhuhu takut sgt..
hOpe sume tu hanye lah mainan tido...
huRmmmm... T__________________T

hati bebbicara : yaAllah lindungilah hambaMU ini dr segala musibah ..sesungguhnya aQu hanya berlindung kepadamu..amin yarabannalalamin :)

12 ulasan:

  1. jangan pikir bukan.. moga di lindungi k.. kalu rasa kita tak der salah or gaduh ngan orang tak kan dorang nak sihirkan kita kn kn kn ...

    BalasPadam
  2. lizzie yasmin : yup xde buat jahat kat org agy setakat ni..emm tp salu dibuat jahat oleh org..huhu takut jugak ngan pendengki... T__T

    BalasPadam
  3. @hiro : tengs tp salu gak bace doa... :(

    BalasPadam
  4. ishh seram baca..
    meremang bulu roma..
    i takot la bab2 sihir2 ni..
    minta jauhkan lah dari semua tu kan..
    amin...

    BalasPadam
  5. @amirrah : same with me takut dgn sihir2 ni...huhu mtk dijauhkan sume..amin :)

    BalasPadam
  6. hye Qaseh..takut nya tQaH baca..tp zaman sekarang kn tQaH rasa makin modern makin kurang ilmu manusia sampai kena guna sihir2 nie kn..kasih banyak2 berdoa ya..

    BalasPadam
  7. @tqah : tulah pasal makin maju dunia ni..manusia makin kolot pemikiran..hurmm yup tqah tengs hope everythings ok..

    BalasPadam
  8. Bykkan berdoa insyaALLAH dijauhkan dr segala-galanya...always be with u...

    BalasPadam
  9. tQ mylove hehe....always support me..insyaAllah :)

    BalasPadam
  10. selalunya mimpi diwaktu malam adalah mainan tidor, mimpi ketika 1/3 malam pula kadangkala ada petunjuk, apa pun ia cuma mimpi, jika sesuatu perkara tu nak terjadi ia tetap terjadi juga,

    BalasPadam
  11. @wan muhammad : yeke emmm qaseh xtau qaseh mmpi tgh malam or 1/3 malam coz tesedar pagi2...hehe tQ doakan xde pape yg berlaku

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com