Proses2 pembentukan manusia ~ kuasa Allah s.w.t

2 ulasan:
Salam satu malaysia...
jom2 kite tengok proses2 kite lam kandungan ...
hehehe dalam pelajaran sains pun ade dulu2 kan..
mase cikgu mengajar korang duk tidur(tu qaseh )hehehe
papepun ni lah kuasa Allah yg xmmpu ditandingi oleh sesiapa pun ~
syukur alhamdulillah

perjalanan yg panjang sperma menuju ke sel telur ~

Sperma yang telah bersusah payah berenang siap membuahi sel telur..
Pembuahan:
Dinding rahim yang baru siap dibuahi:
Sel telur yang dibuahi menuju dinding rahim:

Embrio mulai terbentuk, disini yang terlihat adalah awal pembentukan kepala:












Manusia sempurna, yang siap berjuang melawan hidup...


hati berbicara : pasni entry sal proses pembentukan ayam lak hehehehe 




2 ulasan:

  1. subhanallah...ase x sabar nak pregnant...fuyooo..statement...huhuhuhu :)

    BalasPadam
  2. Qaseh dalia adelia: Kuasa Allah Yang Maha Besar & Maha Hebat!

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com