Perlu ke Qaseh pergi hospital?

12 ulasan:
Salam satu malaysia...
hadapi hidup ni dengan penuh ketenangan...~
lalui ujian2Nya dengan kesabaran..
kunci oRg2 beriman adalah sabar...
cOz sabar tu kan separuh dari iman...~

hUrmm 
perlukah Qaseh g Ospital..
22 tahUn qaseh idUp kat dUnia ni...dah 4 kali qaseh pengsan...
yang paling teruk pengsan kat oPiz..
terhantuk kat ape tah..qaseh pun xtahu..
terpakse jahit tas kepale 8 jahit..
sakit sgt...huhuhu menanges ~

tp dOc ckp xde pape..
cOz ye pun xchek darah time tu...
n baru2 ni pengsan kt kdi telefon..
ni lah padah kalau kUar sorang2 ...
nasib baik Tokey kdi fOn tu antar qaseh balik umah (gUrl)
thanx to her very mUch...
T_____________T

Qaseh bukan xmo g spiTal..
tp QAseh takut kalau QAseh pergi...
nnt kalau dOc ckp qaseh ade penyakit siyez macamana?
takut sgt..xmO susahkan sape2..
kalau nnt Qaseh mati pun..
biarlah qaseh xtau ape penyakit QAseh..
tu semua ajal dr Allah s.w.t kan..
hUhu...
kdg2 kebenaran tu menyakitkan..
baik kite xtahu pape dr tahu kan..

td gtau my besfren sal pengsan2 ni..
nnt die balik cuti U..
ye suh qaseh pegi Ospital ngan ye,,
tp Qaseh xmo g,
huhu 

patut ke pergi Ospital?????
emmmm blUrrrrrrrrrrrrrrr ~


12 ulasan:

  1. lebih baik pergi... nnti kalau dh teruk lagi menysahkan orang sekeliling... kalau baru lagi boleh di ubat... huhu..

    BalasPadam
  2. based on my exp, better gi check.. at least kita tau naper krap pengsan..
    xbole biar pengsan suka2 cm skrg.. nti org ambik ksempatan klau tau keadaan kita cmni...

    BalasPadam
  3. babe.jgn bikin cm2 babe
    better u pg hospital,jgn macam2. xde istilah nk susahkan sape2 la babe.

    mmg bet0l ajal maut ditangan tuhan, tp tuhan x suruh kite cari maut tu.
    if bet0l Allah uji kite dgn penyakit, tu satu rahmat dari Allah sbb beri peluang utk kita lebih dkt dgn Allah.

    chilled k beb. pg hospital!klu x i hentam.hehe:P

    BalasPadam
  4. nOra :
    td kene bebel ngan my hubby dah ..huhu die pun salu suruh qaseh pegi..tp qaseh ni sorang2..kuage mmg suh pegi..tp nak pegi ngan sape..xmo susahkan mak lak..adehhh

    BalasPadam
  5. caliph :
    thanx so much...ye lah..nasib baik xde yg ambil kesempatan...hurmmm

    BalasPadam
  6. kObejordan :
    thanx ur advise..xmo lah hentam2 huhu...
    nnt qaseh pergi...tunggu kawan dr u tu balik dulu coz xde sape nak teman g ospital...T_____________T

    BalasPadam
  7. yep2..gi la hospital..bahaye tu..gi la ngan boyfie ke..kawan2 ke..ye...

    BalasPadam
  8. Dik...lebih baik p, sebab kalo dah teruk lagi sedih time kita tau, kalo masih awal, so kita leh bersedia...boleh rawat lagi.
    Ajal maut semua dia tangan Allah.Adik p yer..nanti bestfren tu balik, adik p ngan dia la..kalo x nak susahkan Mak...

    BalasPadam
  9. misyamissu :
    boyfie jauh..huhu ..insyaAllah qaseh g ye...thanx sgt..huhuk

    BalasPadam
  10. sis ellen :
    nak pleuk sis rapat2 huhuhu...sedih sis ckp camtu..insyaAllah sue pergi..agypun besfren sue dah warning kne g gak ngan ye...doakan sue sihat2 je sis...sue takut sbenarnye takut lau de penyakit lain..huhu...wish me always sihat

    BalasPadam
  11. Qaseh dalia adelia: better Qaseh pg check ye...

    BalasPadam
  12. azzey :
    thanx insyaAllah t qaseh g check...thanx sume2

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com