Mati tapi hidup !!!!

3 ulasan:
Salam camat pagi sume..
huhu baru ade feel nak tulis entry baru bile duk didalam pink ! wink2* hehe
Ok x new tmplate ..hehe lau xok angguk je lah ye..~
hurmmm pagi ni bangun lambat ..masuk2 keje terus bukak blog haha..
nasib lah dpt pekerja malas mcm qaseh ni ye..
xlame lg bankrup kui2 

mati tp hidup !
ape tu mati tp hidup?
kalau mati so mati lah kan nape hidup balik..huhuhu 
hurm korang pernah x kena tipu dalam bab2 kematian tp bukan sehari dua tp lame dah ~
konon2nya maybe kawan tu dr dunia maya ..
tp 
walaupun dlm dunia maya korang dah lame kawan dengannya 
baik sgt kira kamceng dah..'
tempat kamu luahkan perasaan gembira,sedih n anything else..
tUp2 korang tahu yg dia ni meninggal ...innalillah ~
mesti lah rase sedih kan wpun dunia maya je...hurmmmm
kamu pun berdoa lah bagai nak rak ..meratapi kematian ye jap n feel kehilangan ~
lame korang dah redha dgn kematian dia tuh
tiba2 rupa2nya kOrang dpt tahu sebenarnye dia mash belum 'pass away' agy 
ape perasaan korang ye?
n nape dia buat mcm tu kat korang..
better terus trg kalau dah xsuka kan..jangan lah memalsukan kematian yg OLOK2
benda mati pun boleh buat main ye..huhu 

qaseh xpernah alami situasi mcm tu tp org2 yg rapat dgn qaseh pernah alami..
bOyfie die dikatakan meninggal tp alih2 still hidup agy n bhgia agy ..sihat walafiat xde cacat celanya..
hUrmmm nape lah buat perasaan org mcm tu kan...
kalau xsuka or nak menjauhkan diri juz ckp..saya dah xsukakan awak lagi!
tu lebih baik dr menipu hal2 kematian...
nnt mati sungguh kan org dah xcaye dah ~ 
so lu pikirlah sendiri ..'
jangan cuba2 buat alasan mati untuk melarikan diri okeyh...dunia ni mmg besar tp sebenarnye kecil sgt...
dgn kehendak Allah s.w.t pasti akan terbongkar jugak

hati berbicara : hanya Allah s.w.t yang boleh mengambil nyawa kita ~ jgn mempermainkan kematian...huhuhu

3 ulasan:

  1. lorr takde ke alasan lain baguss nk bg..?

    hilang ingatan ke..ok sket kan...buat2lah tanya..eh awak ni sapa..sungguh saya tak kenal..sbb ari tu kelapa jatuh atas kepala...saya mengalami amnesia...hahaha..kan ok gitu..dr ckp dh mati....iskk

    BalasPadam
  2. mama ogy :
    tau xpe..wat2 gila ke hahaha..ni mati terus ye bagi adehhhh

    BalasPadam
  3. hehe x pow buat2 mati akal kew ok gak gan buat2 gila pastu gila btol naya jew

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com