"KENAPA DIRI AKU BERTUAH?"

9 ulasan:
Salam mat petang sume...
pe khabar korang sume?hope sihat2 je ye..
jOm juin ga nak..
qaseh juin GA ni ..jOm


yang dianjurkan oleh tuan tanah kedaung http://aliesyafairuz.blogspot.com/
kalau nak jUin kLik siNi

syarat2nya kOrang leh tgk kat sane tau..
adiah nye korang yg pilih sendiri nak adiah pe tp jgn lah rumah banglo hek2 pokai lah tuan tanah...
hadiah yg dia mmpu as a stUdent ~ hihihihik
n kena buat entry knape korang bertuah ~

sEtiap org sebenarnya bertuah ~ ade kelebihan2 masing2..n qaseh juga !jom bace !
follower yg ke 60
qaseh bertuah cOz qaseh ade mak , ade ayah , ade akak , abg n adek...sume nye cukup legkap n masih ade nenek sorang je lagi belah mak...family yg menyayangi diri ni wpun kdg2 qaseh ase qaseh ni bukan anak yg baik sgt tp nOty n degil amat...

qaseh bertuah agy sbb qaseh salu dpt cabutan bertuah haha poyo je..xlah selalu tp ade jugak dapat..

bertuah agy cOz Allah s.w.t sentiasa uji qaseh kat dunia ni ... diuji dgn mcm2 dugaan tp ade agy yg hidupnya penuh dgn ujian2 yg agy berat ..so qaseh bertuah sbb setakat ni mampu lagi tangani ujian2 tu wpun air mata ni mmg xmmpu halang tuk terus keluar ~ tp Allah s.w.t sentiasa beri sifat kesabaran tu ..sob3x..thanx ya Allah s.w.t kerna terpilih dan disayangi ~

lagi2 ~ bertuah sbb ade kawan2 yg sgt3x baik didunia yg nyata...kawan dunia akhirat yg salu membimbing diri ni wpun skang msg2 sibuk tp bez sbb dpt kawan mcm tu...n cantek sgt ..

lastly qaseh bertuah sbb disaat2 qaseh kesedihan n kegembiraan  ade seseorang yg sgt memahani..sentiasa ada tuk diri qaseh...itulah my love qaseh heee..bersyukur sgt kehadiran dia lam hidup ni ase sgt2 bahgia..n me too akan mmbhgiakn dirinya..insyaAllah...nak jd isteri yg baik untuknya nnti ~!

bERTUAH SBB QASEH IALAH QASEH!!!!WPUN KDG HIDUP NI ASE MCM NAK PUTUS ASA TP QASEH BAHAGIA DGN HIDUP QASEH..HOPE LEPAS NI ALLAH PERMUDAHKAN SEGALANYA ..insyaAllah 

sekian time kasih !
jangan pernah berkata bhwa hidup ni malang andainya kita belum mencuba merasai n hadapi hidup2 ni wpun onak duri yg melanda 

Tarikh tutup adalah pada 31st December 2010
adiah?hehe adiah terpulang pd penganjur ..terima seadanya n adiah yg qaseh nak mestilah nak menang ! hehek...~ 
thanx penganjur ga ni 
nak tag


9 ulasan:

  1. salam..thanx for joining..saya suka =)..keep that spirit,dear..never give up ..nak tau entri nie bertuah ke tak kn tunggu sampai ke penghujungnya..hehehe...anyway,thanx =)

    BalasPadam
  2. aliesya :
    thanx anjurkan ga mcm tu ye..qaseh pun suka sgt..hehe yup never give up ape2 pun yg terjadi..hehe xsabo nak tggu...welcome :)

    BalasPadam
  3. best entry ni...

    kesimpulan: bersyukurlah selagi kite adalah kite. tol x qaseh?

    ngeeee. :D

    BalasPadam
  4. ain :
    rindu kamoo lah hehe...yup bersyukur dgn ape yg ade...ain juin lah ga ni ...hehe

    BalasPadam
  5. makaseh tag yana...nak juin lew kalau ada idea nanti,,,awat tag zck gan caz,,nanti mest dia owg menang,,,ahaks...;d

    BalasPadam
  6. smoga qaseh akan terus bertuah di dunia dan akhirat! =)

    BalasPadam
  7. yana samew2 ..tag diorang sbb kompom diorang xmenang hahaha

    BalasPadam
  8. solihin ~
    thanx doa tu...hope solihin pun mcm tu gak :) amin !

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com