♥ kawan yG xbOleh paKai ♥

9 ulasan:
kawan yg suka makan kawan
boleh jd kwn mkn kwn ni kwn yg mkn sepinggan,tidur sebantal yg korang dah berikan 100% kepercayaan..mgkin krna seorg pompuan or lakiyg korang ber2 suka sgt tp pompuan or laki tuh pilih kwn korang..tu korang xpuas hati dan korang burukkan di blkg kwn korang tuh..

qaseh :byk sgt kwn mcm ni huhuhu

kawan yg mcm kawan tp xboleh dibuat kwn
kwn mcm ni dia berbaik2 dgn kOrang sebab pd satu hr nnt dorang leh gunakan korang ..dia boleh jd kwn baik korang bila susah dia cr korang tp bila dia senang dia akan hilangkan diri buat sementara..

qaseh :jgn jadi kawan camni tau...!

kawan yg xreti bahasa
kwn jenis ni sbenarnya dia faham ape yg kOrang ckp tp die buat2 bengap atau bodoh spt tak paham..contohnya harta kita dia buat mcm harta sendiri atau dahlah tumpang lemari kita..ngan kain baju kite dia sangkut sekali...hik2

qaseh: bagi je pelempang hahaha
kawan yg kedekut
kwn yg kedekut taik idung masin..apa saja pun berkira  wpun dok serumah ..lima sen pun nak berkira..jgn harap la korang nak merase die belanje korang..hahaha 

qaseh :korang ade x kwn camni or korang mcm ni?



kawan mengata kawan 
kwn yg korang percaye sgt tp depan korang dia sokong je ape yg korang buat..tapi belakang korang dia mengata mcm2..mengutuk korang..serupa talam dua muka lah..

Qaseh: pantang kwn camni !


Hadiah Terbaik :
Kepada kawan - Kesetiaan
Kepada musuh - Kemaafan
Kepada ketua - Khidmat
Kepada yang muda - Contoh terbaik
Kepada yang tua - Hargai budi mereka dan kesetiaan.
Kepada pasangan - Cinta dan ketaatan
Kepada manusia - Kebebasan

hati berbicara:
"Apa yang kita alami demi teman kadang-kadang melelahkan dan menjengkelkan, tetapi itulah yang membuat persahabatan mempunyai nilai yang indah”
“Hargai dan peliharalah selalu persahabatan anda dengan mereka. Karena seorang sahabat  lebih dekat dari pada saudara sendiri”




9 ulasan:

KyLe R|L berkata...

Hdp ini susah utk diduga..Kdg2 kt rasa dkt sgt dgn seseorg tp sebenarnya walaupun kita dpt capai n genggam tgnnya tp blm ten2 hati dia dpt kt selami, Mungkin kdg2 kt dpt tgk dia ketawa tp kt xtahu apa disebalik senyumannya Bila dia menangis kt igt kehadiran kt dpt memujuknya tp sebaliknya berlaku, Rencah dunia, kt xtau siapa kawan siapa lawan sehinggalah kt jth adakah tgn itu m'hulur bantuan? atau kita ditinggalkan??

Qaseh dalia adelia berkata...

kyle ril : hehek...mcm pernah bace ayat ni....huhu yu[ realiti kehidupan...hurmmm ~

KyLe R|L berkata...

Sahabat sejati adalah sesuatu yg plg sukar dicari, rmi yg kecewa,terluka n menangis hanya krn kwn, Pencarian seumur hdp blm ten2 dpt menemukannya walaupun seorg, bak kate org, nak cr kwn sejati pd saat kt memerlukannya samada ketika senang or susah, Shbat sejati adalah teman utk kt bergembira, berkongsi Kesusahan,Kesulitan dan Kesedihan, teman yg sedia memimpin tgn disaat kita memerlukan sesuatu..SAHABAT SEJATI (^_^)

Qaseh dalia adelia berkata...

sahabat sejati susah nak cari..ada pun segelintir je..yg penting biarlah kita menjadi sahabat sejati ..thanx

KyLe R|L berkata...

pe2 pun berhati2 lah dlm berkawan 2 k :) mmg susah kt nak selam hati budi org ni adehh..dpn kite pijak semut x mati tp blakang kite pijak gajah pun mati agaga

Sky8Men berkata...

oleh kerana anda mencutekn diri kt blog sy..jd awk kna Tag...sila ke blog sy... =p

Qaseh dalia adelia berkata...

kyle ril : ok insyaAllah u too...kite xtau pe isi hati org len..kalau dah lame knl pun mcm2..hurmmmm tau xpe..belakang buat fitnah huhuhu

Tomato Gurl's Life berkata...

cik tom pun xsuka kawan camtu..benci2!

Qaseh dalia adelia berkata...

sokong cik tom! yeahhh hehehe..

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com