KAWAII GADGET'S CONTEST

12 ulasan:
salam satu malaysia..
qaseh juin cOntest lagi...
syarat2nye ade kat sane ..

ok kalau korang nak juin..klik link di bawah ok

n kOrang kene pilih satu lagu..n cerita lah serba sedikit ttg lagu tu..

sO qaseh pilih lagU 
taubat seOrang hamba 
leh dgr lagu ni kat bwh ni ye...
lagu ni sebenarnya menginsafkan Qaseh...
lirik2 lagu tu penuh dengan makna dlm  diri ni..
bg oRg lain xtahu lah ..
diorang rase pe..
bUt for me..
yang kdg2 byk sgt melakukan dOsa kat dunia yg fana ni..
hUrmm tah bile ajal dtg menjemput..
sempat ke untuk bertaubat..
dr masa ke masa..
umur qaseh dah makin meningkat..
22 tahun dah hidup didunia ni,,
tp seringkali bertanye pd diri sendiri...
cukupkah amal yang ada dlm diri..
mmg xcukup ..
byk sgt yg perlu dibaiki..
tp kdg2 susah sgt tuk berubah..
kdg2 dah yakin tuk berubah..
tp esok lak ckp lain..
susah tuk mengawal diri sendiri..apatah lg tuk mengawal diri org lain kan...
mmg takut tuk berdepan dgnNYA coz amal yg xcukup..
huhu yaAllah berikanlah aku hidayah dan petunjukmu...
rahmatilah hidupku..


hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan..
oh tuhan maha kuasa ..
terima taubat hamba berdosa..
ku akui kelemahan diri..
ku insafi kekurangan ini..
ku kesali kejahilan ini..
terimalah ~ terimalah ~ taubat ku ini..
telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan 
kerna hilang dr jalan 
menuju redha mu ya tuhan ~

hati berbicara : sama2 lah kite menuju kebaikan..

REFERRAL : mommy pinky

tag 3 org 

princess http://princessdiaries-001.blogspot.com/


cLosing date 13 dec 2010

12 ulasan:

  1. gudluck dear, menepati syarat ;)

    BalasPadam
  2. Qaseh dalia adelia: all the best Qaseh!

    p/s: slm ziarah

    BalasPadam
  3. terima kasih tau....nnt klu ada masa princess buat k..tarikh tutup lambat lagi kan? g.luck!!!

    BalasPadam
  4. azzey :
    thanx you so much...sis pun leh juin ..hehe
    salam perkenalan

    BalasPadam
  5. princess :
    yes dear...tarikh tempoh lmbat agy...nnt free try lah juin ne tau de rezeki hik2..pomot2

    BalasPadam
  6. Dik..akak dah buat...hehehe..hentam ja la...

    http://www.mummynemo.com/2010/11/kawaii-gadgets-contest.html

    BalasPadam
  7. tu la..manusia kn..
    ble pk rase takut sgt..
    tp xtaw bile nk berubah..
    Deehays cmtu jgk..

    Good Luck..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com