First dapat BE..cayang nUffnang

17 ulasan:
salam satu malaysia..
kui2 
first dapat be pun kecoh kan..
org lain dah beribu2 be dapat..hehe
bukan nak berlagak tapi nak berterimakasih je..
ngan pihak nuffnang igt kan langsung xmo bg..ekekeke...
daripada cOrneto sHow ur lOve...


sO sempena dapat BE ni nanti dalia mau Buat cOntest tp tggu dUlu..
nak cari2 idea bez dUlu..hehe
de idea?
angkat kaki cepat !
ehehehe...so tunggu cOntest dr dalia pulak ye.....
balik keje duLu..
happy berblOgging sume..


hati berbicara : xpndai nak amek pic be tu huhuhu ~
budak2 yg xtahu pape..thanx again nUff len kali bg lagi.... wink~ wink~ 

17 ulasan:

  1. wahh..congrates dalia..best nyer...

    BalasPadam
  2. huhu same2 ceekeen..t juin contest dalia tau..ahaha

    BalasPadam
  3. nanti jgn lupe blanje akak ye...:)

    BalasPadam
  4. sis pija :
    haha baru leh belanje cokelat 2posen keh2

    BalasPadam
  5. wah nk buat contest eh...nnt eina join contest dalia tu ek.

    BalasPadam
  6. tahniah!!! rajin2 ber bw yER~~ :)

    BalasPadam
  7. xsabar nak j0in=)nak tanya cket leh??hehe..nuffnag tuh ap?be lak apa=)kta xtaw lar..baru belajar main bl0g nih..hehe..ske bca bl0g org,

    BalasPadam
  8. Tahniah...harap nanti adik sue akan dapat lebih banyak lagi ya..Amin..hehehe

    BalasPadam
  9. dak eina :
    hehe tunggu tau n prepare haha..mcm nak perang lak..

    BalasPadam
  10. zanna :
    insyaAllah lau dalia xbusy dalia bw sumew k...

    BalasPadam
  11. pOoh :
    nuffnang tu dia gune blog kite tuk siarkan iklan kalau blog kite tu glamer n salu siarkan iklan..so kite dpt untung..be tu buffered earning yg kite dpt hahaha dalia dapat2 sen2 je...

    BalasPadam
  12. caliph :
    dalia tgk caliph agy byk be :p

    BalasPadam
  13. sis ellen :
    huhu tahlah dpt lagi ke tidak hahaha...tp tengs coz sis ellen ajar pe yg patut lau de rezeki adelah..lau xde xpe..hehe

    BalasPadam
  14. Congrat \(^_^)> leh blanja t jupe hehe

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com