"Contest Mimik Muka MENARIK!"

8 ulasan:
Salam satu malaysia nak juin cOntest ni lak...~
ase2 qaseh (orang terlambat yg juin contest ni hehehe)
yang dianjurkan oleh ckin
kalau nak juin
syarat2 penyertaan ada disana okeyh..
jom memeriahkan agy hehehe
-
-
-
-
-
-
-
mimik muka yg dipertaruhkan...tah lah ni menarik tertarik ke menarik penarik simpati hehe
dengan keluasan mata agak2 berape ye haha..~



ok sekian time kasih hehehe..
pic hari ni neh nak pergi keje td sempat snap sikit buruk rupe eh,,
mak mentua jgn tengok na....hehehe :)

tarikh tamat :
25 DISEMBER 2010

mangsa tag 
-sis ellen td sis tag qaseh hehek...nak gak tgk muke menarik sis heh2(gelak noty)
-pwincez na 
-eka n torress
-naz (hehehehe teringin gak nak tgk muke beliau yg menarik hik2) 

hati berbicara :
ngah pikiaq nak wat contest ape...woahhhhhhhhhh


8 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com