"Contest Mimik Muka MENARIK!"

8 ulasan:
Salam satu malaysia nak juin cOntest ni lak...~
ase2 qaseh (orang terlambat yg juin contest ni hehehe)
yang dianjurkan oleh ckin
kalau nak juin
syarat2 penyertaan ada disana okeyh..
jom memeriahkan agy hehehe
-
-
-
-
-
-
-
mimik muka yg dipertaruhkan...tah lah ni menarik tertarik ke menarik penarik simpati hehe
dengan keluasan mata agak2 berape ye haha..~



ok sekian time kasih hehehe..
pic hari ni neh nak pergi keje td sempat snap sikit buruk rupe eh,,
mak mentua jgn tengok na....hehehe :)

tarikh tamat :
25 DISEMBER 2010

mangsa tag 
-sis ellen td sis tag qaseh hehek...nak gak tgk muke menarik sis heh2(gelak noty)
-pwincez na 
-eka n torress
-naz (hehehehe teringin gak nak tgk muke beliau yg menarik hik2) 

hati berbicara :
ngah pikiaq nak wat contest ape...woahhhhhhhhhh


8 ulasan:

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com