awaRd fRom cik nOra ,cik ain n pwincez na ..sayang korang ketat2 !

11 ulasan:
Salam Olz camat petang..
burppp kenyang lepas lunch..haisy xsenonoh anak dare sendawe haha...
kene buat jugak award ni ...nnt xsenang duduk rase mcm something yg xselesai..
so kene buat skang jugak...hehehe ~
yippi2 dapat award yg ke ? xtau lah lupe dah...
jom terjah 

kene jawab soklan exam lak...debor ase haha

1) adakah kamu seorang yang manja.??
saya tidak akan mengaku saye manja hahaha...~
manja dengan org tersayang je..:p

2) bilakah kamu mempunyai blogger??
bulan 9 xsilap..eh nak tengok tarikh kite wat blog kat ne ye?lupe lah huhu...tapi awal bulan 9 ase2nye..heee

3) ucapan untuk pemberi award?
ucapan thanx so much dear bg award ni..semoga dear bahgia dunia n akhirat ...:)


award dari cik ain cyg
qaseh amek award ni ya sbb cantek lah hehek

kene jwb exam upsr lak
❶ makanan fevret korang ape?
saye suke makan sume asalkan halal..feberet jenis sup2 mee sup,kue tiew sup,n sume yg berkaitan dengan sup..nyum2

❷ sape yang korang sayang?
sayang Allah s.w.t, syg mak ayah,syg family,syg my love,syg kawan2,syg korang sume !

last award dari pwincez na

soklan exam nye
dah jadi followwer die ke belum (udah )

name penuh n asal..
name penuh sufura asal teganu kiteeee ~

3 perkara ttg blog dia..
cursor nye cantek..bentuk love2 gtu
ade lagu jiwang...ngeh2..
owner nye peramah + cantek

okeyh sume dah DONE!!
now nak tag ..keh2x colan2nya adalah...
korang boleh pilih lah nak award mane...



11 ulasan:

  1. terima kasih tuan tanah kedaung...!!

    BalasPadam
  2. huhuhu dgn tak malunya..mama nk minta boleh?? hik3

    BalasPadam
  3. same2 sumew...thanx je ke..adiah2 xde haha

    BalasPadam
  4. mama amek lah qaseh xtau nak tag sape...hehe

    BalasPadam
  5. huhu..thx yer dalia...rupenyer ceekeen kene tag da...hehe...

    BalasPadam
  6. alaaaaaaaaa..amani nyer xde...uwaaaaaaaaaa T_T

    BalasPadam
  7. amani ~ amek lah syg...xtau nak tag sape ni..amani pun boleh amek ye

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com