Award dari wan muhammad ~

1 ulasan:
salam satu malaysia...
ok nOw nak bUat pOsting tentang2 award2 yg qaseh dpt..ekeke.yg ni sebelum raye agy dapat ...
than ye  wan muhammad 
bagi award kat qaseh (malu2 kambeng) hehek..
so korang lawat2 lah blog beliau..
encem tau hehek....(sambil skodeng b kat ne...takut ngeee)
n follow lah die sekali..
wan seorang yg peramah..hehe xkisah sgt org nak folow blog die or x...
n yg pasti dia pun dtg dr nanananaa ganu kiteee....
qaseh amek award ni...salah satu award yg wan suh amek..
asalnye nak amek sume..
ase tamak lak diri ni haha..

ni wan buat sendiri tau..
pilih award ni sbb ade wane2 pink hehe..
sekali agy thanx ye wann....
u r so sweet hehek...

p/s : kita bukanlah kawan yg baik jika kita xmenghargai kawan2 kita...

1 ulasan:

  1. btol2 siapa lagi nak hargai kalau bukan kawan, err walau tak comel dan tak cantik ia tetap pemberian ikhlas ,ada juga yang tak sudi terima tapi biarlah itu hak mereka

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com