WALI BAND- KU BANGGA

Tiada ulasan:
 First time dengar lagu ni..macam xbez je...tu pun dia yang suruh dengar...tapi lame2 dengar bez jugak....patutlah dia minat sangat lagu ni..hihihihi jiwang betull...

Ketika cinta yang
Yakini diriku hadir dalam hariku
Tak mungkin ku berpaling
Meninggalkan ketulusan

Walau nanti kau takkan pernah bersamaku lagi

Atau ku telah tiada takkan kembali


Kubangga kubisa

Mencurahkan rasa
Yang dahulu tak pernah ada
Kan ku beri cinta
Yang selalu terjaga
Indah dan abadi adanya

Walau nanti kau takkan pernah bersamaku lagi
Atau ku telah tiada takkan kembali

Kubangga kubisa
Mencurahkan rasa
Yang dahulu tak pernah ada
Kan ku beri cinta
Yang selalu terjaga
Indah dan abadi adanya

Kubangga kubisa
Mencurahkan rasa
Yang dahulu tak pernah ada

Kubangga kubisa
Mencurahkan rasa
Yang dahulu tak pernah ada

Kubangga kubisa
Mencurahkan rasa
Yang dahulu tak pernah ada





    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com