♥ ciNta?????????? ♥

9 ulasan:
ciNta? apa itU cinta...hehehe en3 agak jiwaNgs petang2 ni..cUaca pun redUp...paham jiwang betul lah...hek2..
saje2 cOz td blOgwalking smbil2 cUci mate td tGk blog ade yang tgH kecewa...
kecewa biLa pUtus cinta...emmm sakit?
memamng sakit tapi sume tu dah tiNggal kenaNgan n redhailah pe yang telah beRlaku..
sO qaseh nak share madah2 bUat kOrang y pUtus cinta..
suPaya jGn sedeyh2 sbb Allah s.w.t tu ada..dan tahu pe yang terbaik bUat hamba2nya...
xgtu cik kiah haha ..♥
















hati berbicara : kenangan silam hanya untuk dikenang bukan unutuk dimiliki..
cinta itu seperti burung merpati..jika dia mmg milikmu..pasti dia akan kembali terbang ke tgnmu..tapi kalau dia bukan jodohmu...lepaskan ia bebas beterbangan...

♥ apa yaNg dah tErtuLis...apa yaNg dah diTakdirkan Kita tak mampu mEnGubahNya....Biarkan saja masa yaNg membongkar rahsia kErna bukan kita yaNg menyusun Al kisah sampai ke akhir cerita.....qaseh daLia.♥

9 ulasan:

Abhamz berkata...

salam, cinta kerana Allah, adalah cinta yang membawa ke syurga....

misyamissyou berkata...

love this post!! :D

KyLe RiL berkata...

nice !! :D

Qaseh dalia adelia berkata...

abhamz u rite...cinta kerana Allah membawa ke syurga..tengs

Qaseh dalia adelia berkata...

misyamissyou : tengs dear ..
pOst with a lOt of lOve hihihihi

kyle ril : i pUn nice jugak hik2

...:: The Princess ::... berkata...

Hi.Nice Blog. Dah Follow sini. Follow back ye. Saya suka penampilan awak :)

Qaseh dalia adelia berkata...

princesss thanx dear....nnt qaseh follow u back...

CeeKeen berkata...

hurmm..cinta tu indah...;))

Qaseh dalia adelia berkata...

ciNta pada Allah lagi iNdah kan :)

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com