♥ ciNta?????????? ♥

9 ulasan:
ciNta? apa itU cinta...hehehe en3 agak jiwaNgs petang2 ni..cUaca pun redUp...paham jiwang betul lah...hek2..
saje2 cOz td blOgwalking smbil2 cUci mate td tGk blog ade yang tgH kecewa...
kecewa biLa pUtus cinta...emmm sakit?
memamng sakit tapi sume tu dah tiNggal kenaNgan n redhailah pe yang telah beRlaku..
sO qaseh nak share madah2 bUat kOrang y pUtus cinta..
suPaya jGn sedeyh2 sbb Allah s.w.t tu ada..dan tahu pe yang terbaik bUat hamba2nya...
xgtu cik kiah haha ..♥
















hati berbicara : kenangan silam hanya untuk dikenang bukan unutuk dimiliki..
cinta itu seperti burung merpati..jika dia mmg milikmu..pasti dia akan kembali terbang ke tgnmu..tapi kalau dia bukan jodohmu...lepaskan ia bebas beterbangan...

♥ apa yaNg dah tErtuLis...apa yaNg dah diTakdirkan Kita tak mampu mEnGubahNya....Biarkan saja masa yaNg membongkar rahsia kErna bukan kita yaNg menyusun Al kisah sampai ke akhir cerita.....qaseh daLia.♥

9 ulasan:

  1. salam, cinta kerana Allah, adalah cinta yang membawa ke syurga....

    BalasPadam
  2. abhamz u rite...cinta kerana Allah membawa ke syurga..tengs

    BalasPadam
  3. misyamissyou : tengs dear ..
    pOst with a lOt of lOve hihihihi

    kyle ril : i pUn nice jugak hik2

    BalasPadam
  4. Hi.Nice Blog. Dah Follow sini. Follow back ye. Saya suka penampilan awak :)

    BalasPadam
  5. princesss thanx dear....nnt qaseh follow u back...

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com