♥ BABY N TOYS CONTEST ♥

4 ulasan:
saLam saTu malaysia ...hihihihi ♥
awi nEh daLia fiRst timE jOin cOntest...bagi memEriahkan laGi cOntesbabY n tOys cOntest beLiau...nmpak cUte je kan...

Jeng2 



 naMe : DaLia ZakaRia
d.O.B : 28.DecEmber 2009


hik2 ni bukan baby QasEh sbb belum kahwen lagi...nO nO no xde anak lagi ye..
hehe tp ni anak kakak QAseh...anak saudara yang paliNg marveLes..ni pun dikiRa tOys jugak kan...hik2..

so nak tag lah pulak...kne tag mama2 hOt ni..ampun ye mama


4 ulasan:

  1. salam, jom pakat join ini contest...

    saya folow blog yang cantek ni...sudilah follow saya pulak..tq

    BalasPadam
  2. waalaikumsalam jom pakat2 join hehe

    BalasPadam
  3. qaseh...


    thanks for joining this contest...

    anyway, comelnya anak buah qasehh...

    good luck yunk ^_^

    BalasPadam
  4. hehehe mrs shaQ...tq for cOntest... :) hihihihi..gud luck tu atas mrs shaQ ngeh2..

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com