★aPa yG kOranG bUAt biLa baNgun tIdO???★

4 ulasan:
TeNGOk jaM
apaSal kOrang salU tengOk jam ek bila banGun tidO..kOrang bukan xtaU yanG malam tadi kOrang dah Kunci aLarM jaM tu puKul 7 pagi...sO biLa jaM tu berbuNyi tandaNya dah jaM 7 pagi..sO pekeHelnya kOrang nak tenGok lagi....!
hik2!
SeTeriKa BaJu
apAsaL pepagi bUta baru kOrang nak seteriKa bajU..keNapa x seterika malam Tadi je...! kan ke senang...cUba bayangkan kaLau takde karEn ke paGi tu...tak ke baju kOrang tak berseterika....hahahaha paDan muka....!

MenOnGGeNg
dah baNgun tu bangun je laH apasal kOrang nak menOngGENG2 LAGI..? pasTu sambUNg 2,3 miNit lagi nak tidUr..Lepas tU bangkit baLik,kOrang ingat tOnggeNg2 camTu elOk ke? Korang iNgat kOt tOngGeng macam tU mimpi kOrang yang paLing indah taDi tU bOleh sambUng balik ke?
wahahaha buRuk paNgai..sape suke tidO camni ek?kOrang kot...hahaha

maNDI
apAsal kena mandi ?tak mandi tak bOleh ke?..malam tadi bukannay main paSir pun cuma tidO je..bUkan baU masam pUn,..kalau maSam sekaLipun sEmbur je La miNyak waNgi..Cuci2 muka dah lah bUat apa taMbah bil aiR..wahahaha teriNgat lak cite p-RamleE...



SMS keJUt kaPEl baNGun
macaM lah kOrang je ade kaPel..laNtak dia lah nak banGunpukuL berape pun..kalaU dah sehaRi sUntuk dia tak BangUn tU baru lah kOrang boleh ambIl kisah..mana la tahU dia tidO terUs tak bebanGun dah ke....nGeeeeee ~ 

 

kEmaS BIlIk tiDo
 taU puN nak kemas,abes kOrang inGat ada oRang gaJi ke nak kemaskan temPat tidO koraNg..gaji pUn ciput jangan simPan la perasaAn nak ada oRang gaji..kui2x




pIKIr saRApan
keNapa sUsah2kan kEpala oTak pepagi pikiR nak bUat sarapan apa? kalau aNAk2 koRang nak maKan ke,laki kOrang nak makaN ke..pandai2 lah diOrang caRi senDirI..kalaU kOrang bUat puN diOrang asyIk kOmplen je..hari2 nasi gOreng..harI2 ceKodok,muka pUn dah macam cekOdok..kocik lubang iduNg korang jugak kan kan kan,..kenyanGkan perut kOrag sendiri dah lah...


hiK2 saje2 suke2 je..kalau terkena batang iDung sendiRi smiley ni tOlong jawab dah..hhehehehe...janGan bUat perkare2 diRumah..kOmpom xde yang masUk minanG....

4 ulasan:

  1. aku jarang iron baju, tak pernah tonggeng bila bila bangun tdo, tp pura2 tdo bila dah bangun.. hehehe..

    tak terasa pun

    BalasPadam
  2. hek2 saje2 je ..kui2...bagus2 leh jadi isteri mithali..ngeh2

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com