aBg QasEh tUnanG arie nEh...!!!! nak tunang gak! so3x

8 ulasan:
hihi hari abG qaseh bertUnang...akhirnye brtUnang gak..tp Qaseh keje ari ni..huhu nak ikUt gak pegi tUnang ..eh!..pegi tgk abg tUnang sOb3x...emmm sO lam familY tggl Qaseh n adek je lah stiLL xde ikatan pape agy...tp hati ni mMg dah dimiliki ngeh2..
sO pagi2 tadi...tOk3x bilik kne ketuk...mak upenye...bangun2 jap tLg bUngkus sOmething...!!so kne buat bnde ni pg2 td..hehek...

 ni lah abg Qaseh n bakal akak ipOr huwa2..mude lagi jarak 2 tahun je dgn Qaseh...

''dia yang ngah sKodeng tu bila lak kita nak kawen haha..kawen terus...ngeee gatai bebenO''..

bOsQu y tercyg!!!!!!
Emm sesi membOdek bOs lah jap agy..xkire nak pegi gak kat abg tunang..aQu an org penting ne leh xde..haha tukang menyemak...skOdeng2 pe yang patut..ngeh2..

korang doa2kan lah bos Qaseh lembut hati awi neh n bagi cuti terus..hihihihihi  n nak g buat muka mcm kat bawah ni..kompom bos bg cuti kan haha...

 ni dak cOmot yang gatai nak kawen...hehe
 ni tah pesen tudung ape..ngeee qaseh mmg budak2 agy wpun umo dah 22 ..kui2 



hati berbicara : dah meseg bos..n dia dah bagi cuti...hihihi sonoknye!!!

8 ulasan:

Ms sunsWeetz berkata...

sampaikan salam pertunangan kepada abg Qaseh ea?huhu..ehm Qaseh x lama lagi la tuuu..hehe=)

Qaseh dalia adelia berkata...

ekekeke..baru je balik...fuhh penat seyh hehe..insyaAllah amin moga qaseh cepat2 doakan je yek kui2

ZZzzz berkata...

ayat hok meroh 2 tuju kat i ke hehe

Qaseh dalia adelia berkata...

holah tuju kat u lah tuju kat sapew agy haha

ZZzzz berkata...

waahh rmi yg polo congrat2 :D ....bio abg lps dlu br kite kui3x

Qaseh dalia adelia berkata...

ok saye tunggu awak pinang saye hehehe

fadhli berkata...

lpas turn abg qaseh, mgkin lpas ni turn qaseh kot :)

Qaseh dalia adelia berkata...

fadhli hihihihi :) jgn ckp camtu malu den...insyaAllah kalau Allah mempercepatkan jodoh Qaseh...:P

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com